The Creative DM Factory
Database management & CRM
Cross Channel Communicatie
Direct Mail
Web2Print & Print2Web
Creatieve afwerking
Webshop fulfilment
Paasmailing groot succes


De ontvangers van de Paasmailing van DM Impressions hebben massaal de envelop geopend, de boodschap gelezen en zijn tot actie overgegaan. Daar gaat het om bij DM! Het werkte heel eenvoudig door met een mobiele telefoon de QR code uit te lezen en vervolgens met een voorgeprogrammeerd bericht via What’s app te reageren. Dat leverde in combinatie met het creatieve DM concept een ongekend hoge response op.

Zelf scoren
Voor diegenen die deze succesvolle DMI paasmailing gemist hebben, géén nood. Wij vertellen je graag alle ‘ins & outs’ en delen openhartig de overtuigende conversiecijfers. Want ook jij kunt, zonder opnieuw het wiel uit te vinden, volgend jaar zelf scoren. Dan is het op 12 en 13 april 2020 opnieuw Pasen!

Creatieve DM concepten
Naast het inzetten van DM voor ludieke mailmomenten voor feestdagen, Black Friday of Valentijnsdag bijvoorbeeld, zien wij een toenemende trend voor het inzetten van creatieve DM concepten.

Customer journey
Dit gebeurt veelal als onderdeel van CRM programma's tijdens de customer journey. Met name bij retentie- of winback acties gericht op klanten en donateurs. Ook in de zakelijke markt zien wij dat de hoge attentie waarde van brievenbus DM steeds vaker wordt toegepast voor het eerste contactmoment met prospects en leads.

Bij DMI weten we daar alles van en we helpen je met al onze kennis van creatieve DM concepten, zowel online alsook offline, graag bij. Neem daarvoor gerust contact op met Jacqueline ten Klei via: 0299-40 97 50, Info@dmimpressions.nl of download hier het visitekaartje met haar contactgegevens.

Handige bureaukalender


Er is iedere maand wel ‘iets ’ te vieren of een goede reden om relaties te verrassen. Daarom geven wij een handige bureaukalender uit. Vol met tips, evenementen, weetjes, feestdagen en natuurlijk een overzichtelijk calendarium.

Klantgerichte verrassingsacties
De DMI kalender is een handig hulpmiddel om tijdig klantgerichte verrassingsacties te starten. Met al onze kennis, kunde en ervaring helpen wij u daar graag bij. De DMI kalender wordt up-to-date gehouden met actuele informatie.

Vragen, suggesties, ideeën?
Schroom niet en bel Jacqueline ten Klei (0299 40 97 50) of mail met Jacqueline@dmimpressions.nl. Jacq. weet u met al haar creatieve ideeën ‘hoe het werkt’ om relaties te verrassen. Die vaardigheden deelt zij graag met u.

Geen DMI bureaukalender ontvangen? Geen nood! Mail naar Info@dmimpressions.nl en u ontvangt per ommegaande zo‘n handige kalender.

Bobbel in envelop


Om mensen een envelop te laten openen moet je ze in de envelop trekken. De envelop kun je vergelijken met een trailer van een goede film en je overhalen de film te gaan kijken. In dit geval, de envelop te openen.

Mensen zijn nieuwsgierig
Wat ook heel effectief kan zijn, is het meesturen van een gadget in de envelop. Het reclamebereik van een gemiddelde DM is 48% maar met gadget maar liefst 81%. Dit zorgt er voor dat de envelop boven op de stapel komt en wordt geopend. Mensen zijn nieuwsgierig naar wat die bobbel is.

Toepasselijke concepten
Sla de plank vooral niet mis en zorg voor een verrassing. Zoals deze speciale kabeldropjes in zakjes of chocolaatjes in doosjes. Wij denken graag met je mee over toepasselijke concepten voor jouw doelgroep.

Tweede leven van de QR code


Eindelijk kun je met het nieuwe besturingssysteem iOS 11 QR-codes scannen met behulp van de camera applicatie. In voorgaande versies van iOS moest je altijd apps van derden gebruiken om de speciale codes te scannen, dit is vanaf nu verleden tijd. Zie het artikel in Marketingfacts over het tweede leven van de QR code. Ook een handige oplossing voor een digitaal visitekaartje.

DM moet indruk maken

Onze filosofie is: DM moet indruk maken, boodschappen moeten beter gelezen en begrepen worden en uiteindelijk leiden tot conversie. Met 60 jaar kennis en ervaring gaan wij er samen met opdrachtgevers voor om totaalconcepten te realiseren waarin creatieve, digitale en technische mogelijkheden worden ingezet om het resultaat te optimaliseren.
 




Onze absolute specialiteit

Voor de actie ‘Ruim op voor KiKa!’ verstuurden wij ruim 200.000 selfmailers. Dit is onze absolute specialiteit, gepersonaliseerde mailings zonder envelop. Met of zonder opgeplakte creditcard, antwoordkaart of andere toevoegingen. Zoek je inspiratie of advies, wij helpen je graag.
 

 


DM Impressions bv
Signaal 95
1446 WT Purmerend
E info@dmimpressions.nl

T 0299 40 97 50
F 0299 40 97 51

KvK 37121901

Home
DM Impressions
    > Maatschappelijk Verantwoord
       Ondernemen

    > Kwaliteit en milieu
The Creative DM Factory
    > Database management & CRM
    > Cross Channel Communicatie
    > Direct Mail
    > Web2Print & Print2Web
    > Creatieve afwerking
    > Webshop fulfilment
Nieuws
    > Nieuwsoverzicht
    > In de media
    > Persberichten
    > Nieuwsbrieven
Webshop
Contact
    > Contactgegevens
    > Vacatures

Klik hier voor de leveringsvoorwaarden

Klik hier voor de beleidsverklaring


ISO 9001 en ISO 14001 gecertificeerd


Copyright 2019 DM Impressions bv  |  Webconcept: Peter Zwetsloot Communicate, PZC  |  Webdesign: Danto